Varit med Sofia och Alexandra idag (isabell)

Idag har jag varit med Alexandra och Sofia, första var jag med Alex och då var vi först till moppe grejen och hon gjorde frågor på datorn, sedan åkte vi till stan och jag köpte ett "sett" med nagel grejs, alltså 3 nagellack sånna här jätte smala så att man kan lättare göra mönster och så, och små sånna här som man kan klistra på, elr jag lägger in en bild på det senare xD hehe
Sen åkte vi hem till sofia och var där, sen åkte vi och åt mat (Alla tre), sen haha mycket sen aja, SEN åkte vi och köpte glass, jag köpte så klart en daim, självklart!
Efter de lära nanna hem och då åkte vi också hem.
Så nu sitter jag här inne, ska ut och hoppa studdsmatta nu!
Så vi ses ! :D:D
En bild jag tog igår, vart inte så speciellt bra x)
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0