tuff brud i lyxförpackning ;) ( Fanny )

eller så inte?

För det första så är jag så mörkrädd att jag tror jag ska spy ibland.
jag bor i källaren . Okej det låter lite så där konstigt.. men alltså det är som ett vanligt rum haha. :)
Vi har 3 våningar + vind. och varje natt vid 1-3 tiden går jag upp på toa .
Jag blir skit nervös och jag typ går o blundar med det ögat som är närmast fönstrerna , så tänder jag seriöst överallt.. sen går jag in på toan och sätter på vattnet på kranen för jag tror det är nån i vardagsrummet som vrider sig i soffan . Sen tar det 10 minuter upp till 1 timme innan jag vågar gå ut! jag lär samla mod för att gå ut från en toalett :S vafan!? och jag vågar inte spola för jag blir rädd för ljudet . Sen undviker jag alla speglar .
Sen när jag går ut så springer jag och försöker släcka alla lampor sen så skiter jag alltid i 4 lampor HAHA då känns det mycket bättre..

Vad ska man göra åt det? Det är min största rädsla.

& jag vet ju hur jag börjat. Alla skräck filmer jag tittat på och deckare !

Det här är jag när jag red på min medryttar ponny Cherokee  
Och jag red han i vintras  haha jag red väldigt ofta ut och de va kålsvart men den ponnyn
gjorde  mig "orädd" på något sätt .. elr ja inte helt ;)  men jag var absolut inte lika rädd :)
fast han skenade med mig  och bockade och stegra sig HAHA bus ponnyn , coolare ponny finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0