Tälta, fota, bada (Isabell)

Så himmla mätt ! :O
Åt nyss pannkakor för andra gången idag, fick de till lunch/frukost hemma hos Fanny också x) .
Har tälta hos Fanny om ni inte visste de, fast vi gick ut och satt upp tältet runt klockan fyra på kvällen men de va as ljust!
Sen bestämde vi oss för att dygna och jag lyckades, så nu har jag varit vaken i ...
31 timmar snart om typ en kvart x) ))
Och jag är jätte pigg ! :O
Aja, ska försöka gå och lägga mig tidigt idag.
Vi var också och "bada" och fota bilder till våran header som är ny om ni inte har märkt de ?
Aja, kommer någon random bild från arkivet nu, har inte laddat in bilderna än (ca 300 bilder :O)
Snygg x)
As gammal
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0