Sista ridningen (Isabell)

HAr varit och ridigt för en stund sedan.
JAg fick Topper först men jag tog Alec istället för hon var sjuk som skulle rida han.
Och de va sista ridningen också, först fick vi hoppa ett hinder 2 gånger, sen slågs båda grupperna ihop och vi körde en hopptävling, och jag fick börja :O.
Hatar att börja på såna grejer, så Alec var själv på halva sida med hiderna så han var ju galen, så han galopperade med fullfart till andra sidan, så dom fick ta in en häst som stod inne på banan när jag hoppa.
Banan gick väl helt okej, och sedan delade dom ut rosetter, alla fick en röd, men jag frågade LEna för jag vela veta vilken plats jag kom på och jag kom tre av tretton stycken! :D
Så lite glad är man ju! :)
Och den som hade bäst tid var ju såklart hypper Bertil HAHA! Och Johanna som red han.
Aja, har inte fått bilderna av Alexandra än men jag kan ju bjuda på en bild från hennes blogg.
Hon skulle filma också men hennes kamera dampa, så de vart en film från typ halva banan :(
HAha, ser jätte tjock ut, har västen under jackan x).
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0