Punkter

För att vi ska kunna få "igång" bloggen så tänkte vi ha sånna ähr punkter som vi gör lite närsom hälst ;)

Så jaa, så att vi har något att skriva om på dagarna ! :D

 

♥ Dag 1 – Hur jag sminkar mig

♥ Dag 2 - Det jag vill ha mest just nu

♥ Dag 3 - Finaste sommarkläderna

♥ Dag 4 - Min framtid

♥ Dag 5 - Roligaste dag/natt

♥ Dag 6 - Bästa minne 2010

♥ Dag 7 - Bästa dag med familjen

♥ Dag 8 - Finaste vinterkläderna

♥ Dag 9 - Mina naglar

♥ Dag 10 - Drömskor

♥ Dag 11 - En högt skattad person i mitt liv

♥ Dag 12 - Detta tänker jag på innan jag somnar

♥ Dag 13 - Mina husdjur

♥ Dag 14 - Mitt rum

♥ Dag 15 - Dröm hår

♥ Dag 16 - Min personlighet

♥ Dag 17 - Detta äter jag inte

♥ Dag 18 - Hur en vardag ser ut för mig

♥ Dag 19 – Min frisyr

♥ Dag 20 - Jämförelse ett år sen och nu

♥ Dag 21 - Dagens outfit

♥ Dag 22 - Kommande helg kommer spenderas med

♥ Dag 23 - Musik

♥ Dag 24 - Vad jag lägger mest pengar på

♥ Dag 25 - Jag tränar

♥ Dag 26 - Något jag saknar

♥ Dag 27 - Den här dagen för precis ett år sedan

♥ Dag 28 - I min handväska

♥ Dag 29 - Vart jag helst vill vara på denna jord, just nu!

//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0