PRINSEN VAR ELIT! ( Fanny )

Han var lite snabb i traven men vi fick sen en jätte mysig trav och allt kändes toppN!
Sen skulle vi galloppera och då var han stark och galloperade på stort så jag inte kunde sitta nej riktigt så jag försökte verkligen men då knep jag åt med benen  men  jag har blivit tipsad flera gånger och hålla om med låren? aja .. jag slappnade av helt och Bertil tog bak öronen för det va väl inte kul att jag åkte om kring i sadeln aja så jag sket i vad lena sa och körde på mitt eget race och det gick  mycket bättre! hah elak jag är nu .

Sen hoppade vi fram på en tre kombination och sen var det ju vatten överallt så bertil trippa igenom haha :)

Sen var det dax för att veta barnan grunden var 7 hinder och omhoppningen 5 tror jag.
Aja jag vart lite övertaggad  jag hatar att förlora! Så jag körde på ganska snabbt och vingligt i grunden i  början sen börja jag kö i vanligt tempo sen kom omhoppningen smackade och drog fram händerna och verkligen körde först på dom första 2 sen ba tog allt stopp jag kom inte ihåg vad det va för hinder så jag stannade bertil och ba .. FAAAN lena ba det är de hindret HAHAH , så jag gallopera på som satan för att komma på det hindret och spara lite tid!  sen hoppa jag dom andra! Vi fick jätte bra tid men 4 fel i omhoppningen , häster var ELLIIIIT!
Så vi sluta på en 4plats utav 8 och jag är riktigt Nöjd! Verkligen , Jag är så redo att börja tävla Bertil nu bara jag som lär se till att lära mig banan fast det va jävligt svårt vi fick höra banan 2 ggr sen skulle vi kunna den och det var jävligt svårt o komma ihåg och så var det bara 1 innan mig som hoppade omhoppningen dom andra ( 2? ) klara inte grunden. Så ja det var mitt fel annars hade vi krossat dom!

Så nöjd över Bertil och jag känner att jag uppnåt alla målen jag hade på honom nu i hoppningen alltså när det gäller lektion.

Shit det blev värsta långa vet inte om nån läst elr jo Isabell HAHAH
Kommer väl bilder senare! :)

Grattis till min Bästa vän som snodde våran 1 plats Idah Sanderson på Munsboro Alec! :)
Ni var verkligen sjukt duktiga i omhoppningen snabba och snäva svängar  Ni 2 passar ! :)



Jag och min prins som alltid är taggad till 1000!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men ni för Jojjo får ju inte tävla? :)

2011-06-22 @ 07:57:06
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0