NEEEEEEEEEEJ! ( FANNY )

jag är grymt trött på att alla skriver "rösta på min klänning " osv osv..
vissa avslutar meningen med iaf " förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer"
fast såklart jag inte gillar dom , jag går inte ens in och tittar hur dom ser ut för jag orkar inte sitta och rösta
på jätte många jag röstar på dom jag tycker ser snygga ut som jag själv skulle tänka mig att ha .. så
kommentera inte sånt igen.



Förlåt tjejer för att jag tog med era kommentarer säg till om jag ska ta bort dom !

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Okej :)

Jag rider också, fast jag har bara ridit i ett år ;)



Kram!

2011-06-30 @ 21:57:59
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0