Jag är bra på att vara uppe länge och sova bort mer än halva dagen (Fanny)

Nu är jag iaf vaken elr jag har varit vaken sen halv 2 .
Ska duscha och städa idag sen ikväll är det Vampire Diarries. :)
haha kul liv.
Imorgon kommer Idah och ska sova här vi ( JAG ) kanske ska åka och shoppa , idah hade inga pengar
men hon är snäll ändå och följer med haha :)

Statestiken igår var grym! ;) fortsätt så!

Jag och Madock :)
haha har samma hårfärg som han .. ( det var när jag höll på och avfärga från svart och allt möjligt )

Kommentarer
Postat av: © ISABELLA | BLOPPIS PÅGÅR!

Ville du ha linnet? :)



Hur många besökare hade du igår? :)

2011-06-17 @ 16:59:27
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0