HEMMA! :d ( Fanny )

Det här är bland dom värsta ridlektionerna på Bertil HAHAH..

Vi red jokki ( stavning )   Man ska ha super SUPER korta stigbyglar och stå i lätt sits i snabb gallopp!

Det gick inte så bra , för det första fick jag ont som fan i vänster fot. sen darrade mina ben , och när jag smacka på han  så kom han ikapp hästen före , och då vände han av sig själv snävt och haan ramlar ju innåt då så jag trodde vi skulle gå om kull flera gånger ! ussch fyfan.

Isabell filma HAHAH och det ser jätte kul ut och ser ut som det går as segt men det kan jag ju säga att det inte gör :)
Kommer film idag eller inatt! så håll utkik!


Fin hand .. ( sarkastisk )

Sen lärade jag "bära" upp hans huvud det var inte lätt ! jag trodde vi skulle gå omkull hela tiden!
aldrig igen , inte på bertil ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0