har varken gått för mig eller issa att logga in på våran blogg.

Har försökt flera gånger men till slut så kom vi in liksom typ halv 10 .

aja vi har inte sovit  något inatt vi har suttit vid datorn poppat popcorn byggt ett tält flyttat in madrasser
suttit och sjungit jag har pratat i telefon och sen vart det så varmt att det inte gick o andas s kl halv 6 gick jag ut och mata kaninerna och åt bär som inte ens va mogna och satt i trappen HAHAH
Sen sa jag till issa " vi tar en morgon promenad det är jätte skönt"
så hade jag blå pyjamas så gick vi in och jag fastnade HAHA trorni man vill ut och promenera när man varit uppe i snart 24 timmar och jag tänkr inte sova fören kl 10 ikväll så jag ställer om dygne bra!

Aja vad tycks om nya headern då? ;)
jag är nöjd! Issa med.

Hon satt bredvid när jag gjorde den haha :D



I whip my hair !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0