Fixar naglarna (Isabell)

Håller på att fixa naglarna = nagellack.
Men det går inte så specillt bra, för att jag har ju så korta naglar så då blir de ju hundra gånger så piligare + så ser dom helt störda ut, men jag kan ju inte "spara ut dom" för jag har en sånn här dålig ovana så varje gång dom blir lite längre än vanligt så river jag av dom -.-, smart.
Aja ni får se resultatet senare men jag kan ju redan säga nu att de ser stört ut!! :O
Aja då vet ni vad jag gör iallafall x)
Kanske skaffar lösnaglar igen, sjukt snyggt om man fixar till dom, har haft sånna förut men gick inte så bra när jag red så jag fick ta bort dom, men nu när ridningen är slut efter den här veckan så kanske jag skaffar igen, ska fundera på det :P
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0