♥ Dag 6 - Bästa minne 2010 ( Fanny )

Eftersom jag inte gjort dem en dag så :)

Hmm.. Måste varit första gången jag red Bertil  :) 
Har aldrig ridit någon häst så bra som jag red han det dressyr passet haha , hade aldrig ridit han förut elr något
men ändå så var det de bästa jag gjort inom dressyren från MIN sida.
Fick jätte mycket beröm och han var helt underbar !


Haha jag vet mina skänklar åker jätte långt bak och tårna pekar utåt på bilden och jag håller ut handen på andra sidan för vi hoppar i en sväng , Bertil verkar iaf inte störa sig på det Öronen framåt och hoppar glatt över lilla hindret  ;) Det dära hoppet var så otroligt kul!  det var sista hindret och jag kände bara  hur mina armar höll på dö efter att han rusat med mig på banan  så ba flög vi över det så skönt haha :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0