♥ Dag 5 - Roligaste dag/natt ( Fanny )

Är väldigt många men kan välja ut några som jag alltid kommer minnas! :)

Roligaste dagen är när jag frågade jojjo om jag skulle behöva byta häst.
Då sa hon att  jag skulle få rida Bertil hela terminen!  för att det börjat gått så bra för oss och vi utvecklas så mycket varje gång vi rider!  Jag vart verkligen super lycklig :)  Det var en fredag jag hoppade Bertil och de va helt kung!




Roligaste natten är så JÄÄÄÄÄVLA svårt att välja !
Men jag och issa har måååååååååånga roliga nätter tsm !:) helt klockrena
tror nog aldrig vi har särskilt tråkigt , vi skrattar alltid och är glad :)
men vi kan va lite käftiga mot varandra om det är något vi tkr olika om ;)
men bland alla dom roliga nätterna är det väl
när vi "lanade" en hel helg över nyårs afton
och alla halloween nätter och dom man ska släcka lampan!
Om jag ska vara ärlig så tror jag att jag och issa alltid kommer vara vänner :)!


Hon är min bästa vän :) 
Vi har väldigt många minnen som jag aldrig vill glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0