♥ Dag 18 - Hur en vardag ser ut för mig

Antingen så är den såhär


* Sminka , fixa håret och ha beslutsångest över kläder typ tar åratal..

* Cykla till skolan med mina kompisar

* Komma hem  facebook och bloggen!

* Sen åka till stallet och fixa bertils svans och man , och försöka få han vit runt huvudet haha :)

* Fixa träns och mina stövlar.

* Byta om till ridkläder i stallet

* Sen borsta kratsa och knoppa manen

* Sen rida Bertil

Sen fixar jag bertil efter och myser

Sen kommer jag hem och duschar och sitter vid bloggen .

__________________________________________

En icke Bertil dag

Nu tar jag en sommarlovs dag typ


* Sova bort halva dagen

* gå upp och dricka mjölk och fråga när det är mat

* Sen kolla om nån kan va.

* Sen är jag med typ Frida så åker vi till Carter elr högbo :) 

* kommer hem typ 12 bloggen och facebook

* sover


HAHA
inte så intresant men men :)

aw.  Filip som sprang runt med min kamera haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0