♥ Dag 15 - Dröm hår ( Fanny)

Alltså .. jag har börjat tyckt om mitt eget hår efter att det är så jätte många som går och håller på med det
och säger att jag har fin hårfärg och långt och tjock mer och mer nu.
Men innan hade jag världens komplex för det , jag ville ha blont rakt och tunt!
HAHA

Jag är skryter inte om mitt hår annars men det är ganska skönt att inte ha komplex för det längre!

Tycker fortfarande blont är super fint :)
Sen vill jag ha blont ganska tjock och sådär lockigt som Avril lavinge :)
Tycker det är skit snyggt med platt också :)


Elr så där  (L)
Börjat älskat lockigt hår!

Sjukt fint jag har samma längd på håret som hon den sista så då är de väl bara att färga o klippa till lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0