♥ Dag 11 - En högt skattad person i mitt liv ( Fanny )

♥ Dag 11 - En högt skattad person i mitt liv

alltså antar att dom menar människa så jag kan väl inte ta Bertil ;)

Det är väl min kompis Idah Sanderson som jag varit bästa kompis med i snart 5 år .
Vi har alltid kul !  Hon är fortfarande min bästa kompis och hon betyder verkligen jätte mycket för mig
vi har 1000000 minnen från tynderö , hoppning på gräsmattan utanför deras hus , lagga mat nere vid ån , när ida ramla i ån på vintern för hon skulle ha en jävla pinne HAHA , när vi bråka om vem som skulle sitta på stenen , födelsedagar , halloween ,  rídlektioner  ´m.m :)

Har så otroligt kul med dig Idah , tyvär vill inte blogg.se sammarbeta så blir inga bilder :/

Älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

sv; ja, men kan och har inte tid att göra just nu :)

2011-06-23 @ 17:40:11
URL: http://wilmakullstrom.blogg.se/
Postat av: Idah

Ååh!! :) Fanny då ;P

2011-06-23 @ 18:05:26
URL: http://idahsanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0