♥ Dag 1 - 10 saker ni inte visste om mig

1. Jag har haft 2 hästar elr ja ,min låtsas mamma men jag red dom också :)

2. Bertils namn står på min arm varje dag skriver om det när det går bort ;)

3. Jag har bott bredvid Nodman elr hur det stavas .

4. Min mamma är författare

5. Jag har inte gått utanför dörren utan smink sen 5an

6. Jag grät inte när jag ramlade av och fick hjärnskakning och inte helle nrä jag bröt svanskotan men har gråtit när jag inte ens gjort illa mig

7. När jag stog och väntade med en nordsvensk som heter Ivar  på min kompis så putta han ner mig på marken
och ställde sig på mina ben och jag trodde seriöst dom skulle gå av HAHAHA :')

8.  Jag har svårt att prata inför klassen

9. Fåglar är skit läskiga

10 . Jag stör mig på sånna som tuggar snabbt!

HAHAHA det där va 10 lite konstiga sanningar men kom typ inte på nå

Tilly ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0