vadå? ( fanny )

Har issa tryckt på nån knapp så jag inte kan ladda upp bilder elr göra kursiv elr fet text och sånt?! hate it. kan gå in på facebook men kan inte se mina händelser hate it. Går inte att göra tidsinställda inlägg hate it. Mormor och morfar tjatar att jag bara är inne men vafan ska jag göra gå ut och leka med en kompis? nej jag är 14 år , i hate it. Just nu suger allt , varför ska jag bara hem i 3 dagar och sen åka iväg igen det är inte rättvist och sen komma hem i agusti! det är sjukt , jag vill träffa mina kompisar jag har hur många som helst som jag inte kommer hinna med på 3 jävla dagar HATE IT. Jag börjar med Malin och Matilda Brännare. Sen sover jag där och fotar malin o 3 hästar på söndagen. Sen på söndag kväll ska jag passa på att få ihop några så jag kan träffa många samtidigt. FRIDA KAJLÖV VART ÄR DU NGNSTANNS"? Måste få tag på dig. Sen på måndag är det 3 veckors packning och tjecka mat och vatten till katten min. få se om jag hinner ut och träffa mina kompisar då , och issa ska ju tydligen hoppa över karlstad som vi planerat som skulle va nästan 2 veckor så kommer ju inte träffa issa på en månad -.- Sen innan jag åker måste jag få en skymt av mina bebisar Nora och Bertil . kommer tänka på dom i dom 3 veckorna shiet vad jobbigt .. får ta med mig 2 bilder på dom o pussa dom godnatt varje kväll. Sen ska jag städa mitt rum eftersom ngn ska sköta katten vet inte riktigt vem ska kolla med släkt och vänner . måste träffa Felicia också .. va jätte länge sen vi va , och det menar jag typ över 1 år sen. Sen måste jag försöka få med nån felicia kunde ju inte , hm. Malin har problem att lämna hästarna vilket jag första ofc. hon hade kunnat om det inte var träning inför SM och sånt tjejen är grym! sen ska jag packa med massa things till kaninerna som ska hänga med på semester i stugan på landet i tynderö. ja..... kommer snart upp en lista på vad jag ska ha med mig m.m hoppas ingen läste det här inlägget. PS. issa varför säger du att du lär sköta bloggen själv? ;P jag har ju gjort hur många inlägg som helst för att vara borta? va jiddrar du om . puss o kram! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0