SÅ FELICIA ! ( FANNY )

för det första är felicia ettriktigt vackert namn som jag lär tänka om 5 ggr innan jag ser om jag stavat rätt S:
haha

för det andra så har en viss felicia tjatat om att jag ska blogga :D :D:D:D:D
mmihihih
kl halv åtta nu ska jag dejta the bed med min katt men en smällfet festing i örat
Mumms ;*

beröm till hesten
beröm till hesten
beröm till hesten

haha liten jag ser ut xd
jag kanske kan rida bertil ett bra tag till ändå har ju haft lite dålig självkänsla och tyckt att jag är för stor , fast jag kan inte är de:S


jag tycker att jag passar helt perfekt på bertil i storleken ändå nu när jag är så glad xdhaha
kan hålla om han bra över hindrerna när han tvekar lite  .. och när jag blir för lång för hoppningen då satsar vi på dressyren ! min vita springare ;*

Kommentarer
Postat av: felicia avelin

hihiihih :)

2011-07-04 @ 07:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0