okej OK ( fanny )

Jag klarar mig inte utan en blogg.
Det är så skönt att lägga upp bilder och skriva om vad man gör eller har gjort eller ska göra.

Att se att någon läser de man skriver är en super bra känsla!
Men idag orkar jag inte dra in besökare idag ska jag träffa kompisar bada sola och ha det mys med film och godis!

men gud vad skönt det är att kunna skriva på sin blogg igen ! skriver hit och dit massa skit ´som jag sen suddar!
vet inte hur många inlägg jag gör men tar bort för jag tycker det låter konstigt eller att någon kommer tycka att jag är helt vimsig . Jag lär tänka om minst 2 gånger innan jag laddar upp ett inlägg för annars hade jag skrivit korkade saker som typ nu? fast det här tänker jag lägga ut endå .. meningslösa inlägg!

På det får ni  bild!  OBS jag kommer inte sluta blogga. isåfall börjar jag på en ny om jag slutar bloggar på den här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0