Nu är jag i långsand! :) ( Fanny )

Nu är jag hos mormor och packar upp alla mina saker.. blir väl att slå på disney channel med coca cola och ett block och en penna och sitta o rita! :) bra att jag kommer till mormor då MÅSTE jag ställa om dygnet då jag ska ut och gå med hundarna tidigt på morgonen jag själv som tagit mig ansvaret hah sa ta med min lilla gris alfons så jag får ba med motion och vänder på dygnet :)

Hoppas inte det blir bra väder för jag kommer inte va ute något kul att gå på en strand själv  och bada själv AHAHA ännu sämre om mormor o morfar är där fett pinsamt nej det blir hemma och komma tbx till 9 års åldern framför disney channel mys!

obs det här är tidsinställt så jag kanske gör något helt annat just nu? ;)
jag lovar att ni får bilder sen ! :D


me and issa för ett år sen :P 

går inte att ladda upp bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0