mål (Isabell)

Asså jag längtar as mycket till Augusti! :O
För då börjar skridskorn (konståkningen) och ridningen igen ! :D:D
Ridning:
  • Hoppa högre. Mitt mål är att hoppa minst 80 cm innan jag slutar rida ( Kanske lär sluta rida för de är så dyrt och jag betalar allt själv :(  )
  • VAra med i typ pay and jump x), gillar inte när de är massa som står och kollar på en när man misslyckas, så jag måste väl öva bort de x)) och såklart inte misslyckas xD De var bara ett exempel.
  • Få bättre sitts efter hindrena!
Skridskor:
  • Bli stadigare på skridskorna.
  • Lära mig att göra en piruett, in och ut gång! x)
  • Göra mitt bästa.
  • Vigare!
Ja, lite punkter här, De är några av mina mål, kanske några var lite fjolliga men aja x)
Bild från google!
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0