Hur ska jag kunna lämna dig nu när allt är perfekt (fanny )




Jag sitter nu och grubblar på ett super svårt val..
Är jag för fäst , ja det är jag. Jag måste gå vidare och inse att jag växer ifrån dig.

Du är perfektion för mig hjärtat , synd att jag inte märkte det tidigare så vi hade hunnit med allt jag ville , nu när jag fått ett erbjudande om att ***** **** ** ***** ***** , ska jag satsa allt jag har igen och bara försöka glömma dig? nej jag vill inte glömma dig vännen du är det bästa som hänt mig efter Frasse , ni två mina vita
vackra killar med attityd.  Vet inte om jag klarar av det här.
Varför just nu, kan det inte vänta 1 år.



stay with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0