hissar / dissar ( fanny )

DISSARNA....................


*  Att göra tidsinställda inlägg.. gud va jobbigt att komma på inlägg för 5 dagar ca 5 om dagen alltså 35 inlägg.
* Hårsnoddar som är slöa & ny duschat hår  , håret ba ramlar ur hela tiden HAHAH
* Att jag inte ridit Bertil på sommarlovet , hann inte boka till ridläger och jag åker bort över sätta igång veckan.
* Våran statistik för bloggen har nog aldrig varit såhär dålig långvarigt. blir ändring på de när jag kmr hem!
* Att det inte går att kopiera o klistra in på den här äckel datorn


Hissar..................... (Y)


* Min hemlighet som jag strör ut över alla inlägg typ det är fett kul och spännande o se om nån listar ut vad det är.
* Att morfar fick fram en dator så jag kan blogga åt er babes ;)
* Money! har sparat pengarna från JUNI månad , så jag har 2000 kr  21 juli ;P shopping!
* Sommar vädret , helt sjukt va skönt det är att sitta med en iskall cola i handen i 25 grader +
* Att jag är så stolt och nöjd över halvåret med Bertil för jag har utvecklats med han så enormt mycket.




my babes! I miss u so mutch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0