Hiss och diss, Sommaren (Isabell)

Märkt att Fanny och jag har börjat kört det här ganska så ofta men de ät ju kul att läsa (Tycker jag iallafall) Så då hoppas jag att ni också tycker de! :D
.
HISS:
  • Det är varmt
  • Man kan ha shorts och linne! :D
  • Bada
  • Sommarlov
  • Åka på semester med familjen
  • Bli brun (Men de händer aldrig för mig, haha)
  • Ta super fina foton!
  • Jag fyller år på somman!! :D:D
  • Ta upp kontakten med vännerna
KAnske de räcker med Hissar, men ni kan kommentera flera om ni vill :D
.
DISS:
.
  • Alla krypen kommer fram :S
  • Det åskar, gillar det inte :SS
  • Det regnar mer, fast de är ganska härligt ibland x)
  • Myggbett -.-
.
Kommer typ inte på något mer ?
Men Det är kanske för att sommaren är bästa årstiden! :D (YY)
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0