BYE! ( FANNY )

okej jag hinner skriva nån rad! tja nu är kl 10 över 11 !
vi skulle åkt för 10 minuter sen men aja är man seg så är man , jag har sovit 2,5 timmar
men jag känner mig ändå pigg i huvudet men mina ben viker sig när jag står upp dom liksom strejkar
dom darrar som in i helvete kan knappt stå då står jag och darrar ser stört ut aja
nu ska jag bort i 5 dagar jag trodde de va typ 2 dagar så jag har bara gjort tidsinställt för 2-3 dagar HAHAH
så ska försöka få tag på en dator hos morfar ( fast jag skulle försöka komma bort från allt och tänka på annat )
så tänker jag blogga för er ändå! ;*

Blir intressanta inlägg , ni kanske redan nu i veckan får reda på en hemlighet som har och göra med hästar.
Isabell vet den redan och Malin också för den delen . Elr ja issa vet en liten del .

Jag kanske åker förbi stallet i långsand och tittar på nya hästen och träffar nina och träffar alla gamla ridskoleponnys på Älvkarleby RK  då får vi se vilka som är kvar utav mina favvosar -



Matilda och Mulle för 1 år sen haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0