5 dissar och 5 hissar ! ( fanny )

DISSAR
1 .
  Sånna som inte vågar sova över en längre tid seriöst går ni fortfarande i 1an ?
2 .  Dom som tror dom kan sjunga och sen låter det förjävligt gud vad jag skäms ..
3 . Städa på söndagar , jag menar det ska ju va "vilo" dagen elr hur man ska säga , hate it.
4 .  Sommarens kryp.
5 .  Töntar som hela tiden skriver " tjena ;) " typ varannan timme p12.

HISSAR

1.
Att jag kan andvända min digital kamera igen gud vad jag saknat att ha en liten kamera i handen.
2. Att åka till mormor i typ 1 vecka , jag har jätte kul med min mormor inte likt mig men HAHA..
3. att jag fått tillbaka en utav mina bästa kompisar :D
4. I´m in love
5. Att jag växt på sommarlovet ! :) sjukt kul trodde jag var längre en issa men icke sa nicke men kul ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0