3. Dina kompisar ( fanny )

Ehm... jag kör ju på nu med dom här så får ni lära känna mig :D

Aja mina kompisar , punkten kan väl ändå inte mena vad alla mina kompisar heter? HAHA

Jag har rätt så många kompisar så orkar inte berätta om dom men kan berätta om mina kompisar jag är bättre vänn med än dom andra ;)


Okej..  Malin Lönn , har jag varit "bästa" kompis med sen hösten/vintern i sexan .
Sen dess har vi varit oskilj bara på skoltid , jag klarar nästan inte av när hon inte kommer till skolan när hon är sjuk elr ute på tävlingar det är hemskt för hon och jag är varje dag i skolan vi är uppdelade på samma lektioner
sitter bredvid varandra på varje lektion och vi blir alltid tsm när det uppdelas i grupper osv.. :)
Men vi tjafsar också nästan varje dag haha dom andra i klassen orkar inte höra oss när vi tjafsar
det är inte allvarligt utan vi bara kaxar mot varandra och ingen kan ju ha fel haha :)
Just nu är malin på tävlingar få se om vi hinner hitta på ngt innan sommarlovet är slut då jag ska bort mycket och hon har 2 hästar!


_____________________________________

Isabell Johansson ;)

haha så klart så skriver jag om hon som jag delar blogg med! 
Vi har varit bästa vänner sen jag gick i 3an och hon i 4an ..
Om vi hade träffats nu när jag ska börja 8an och hon i 9an tror jag inte vi skulle va vänner helt ärligt för vi är så pass olika , men det är väl alla våra minnen och att vi kännt varandra så länge och att vi är trygga med varandra som gör så att vi fortfarande är bästavänner och jag tror vi kommer känna varandra hela livet och sen när vi är sisådär 80 år kmr vi stitta i gungstolar med 13 katter i huset ! haha



_______________________

Linnea Olén

Linnea och jag har varit vänner sen 6an .. precis efter frasse lämnat jorden så blev vi kompisar
för jag kommer ihåg att jag varit i stallet och lagt blommor i hans box och gråtit så kom jag dit .
Aja vi är väl ganska lika fast ändå olika, men vi har samma intressen och kommer väl bra överäns ändå.
haha vi skrattar alltid och gör konstiga saker , en gång försökte vi baka kladdkaka.. HAHAHA
när vi tog ut den var den exakt lika som när vi tog in den , de var bara smet seriöst.. men det åt vi glatt ändå!
tills min fjantiga mage sa ifrån haha ;)

orkar itne leta fram bild!


____________________________


Frida kajlöv

dig har jag kännt elr ja vetat vem du är sen 5an kanske?   och vi började väl prata på övernattningar och sånt
och nå veckor innan sommarlovet började vi va :) 
Vi har kul och har lätt att vara med många samtidigt , vilket jag kan ha svårt för ibland ;)



_________________________


Idah Sanderson

har jag varit kompis med sen jag gick i 3an och henne vill jag aldrig bli osams med eller något sånt
för det är bland dom ända jag kan på riktigt vara mig själv och bara springa runt och dansa i köket och sjunga HAHAH det händer jämt!
tur att vi går på samma ridlektion för annars hade vi nog inte haft nån kontakt längre alls
men nu har vi lite kontakt och hon sover här nån gång ibland oså :)

orkar inte leta fram bild!



Sen har jag en massa andra bra kompisar men som jag inte orkar ta upp i det här inlägget ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0