10. Hur ser din framtid ut?

10. Hur ser din framtid ut?


Förut ville jag sälja kändis hus i hollywood.. haha höga mål.. ;)

men nu har jag ångrat mig och vill bli model.
låter som något alla påstor osv men jag vill verkligen bli det nu för jag älskar att possera för kameran och bli fotad
och bli fixad o sätta på mig olika kläder och försöka se bekväm ut när man sitter som obekvämast haha .. gud vad konstigt det låtar , som till exempel när annie fota mig då hade jag min vita skolavslutningsklänning sen 5an  och fick sitta ner i ett iskallt vatten och stå på hala och vassa stenar i vattnet och ligga med min blöta klänning i sanden och stå på massa fallna barr ! nej jag älskar verkligen det , sjukt kul är det!

Sen ska jag flytta någonstanns långt härifrån till ett stort vitt hus med gröna kringel växter som klättrar upp längs väggarna
och stall , ridhus , stora ängar och trängbana och en sjö :D

Jag ska ha 3 barn som jag vill ska vara flickor haha som ska rida på svindyra B-ponnys jag ska köpa till dom , jag ska skämma bort dom riktigt med allt jag själv velat ha hela mitt liv , sen är det ju deras val om dom gillar samma saker om mig då :)

sen ska jag ha en vit katt som ska ha en svart fläck på örat o va fet och heta nelson , och 2 shetland sheepdogs som ska heta Damon och Keylan

haha! ja mitt liv är ganska planerat ! ;)


haha jag ser jämt så snäll ut bredvid isabell på bilder .. undrar varför  , för igentligen är det ju lite tvärt om? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0